Dream.Travel.Discover.

Μια φορά κι έναν καιρό, συνειδητοποίησα ότι τα ταξίδια είναι το μόνο πράγμα που μπορεί να σε κάνει πλουσιότερο. Τόσοι και τόσοι έχουν γράψει για την αξία των ταξιδιών και είναι πράγματι η καλύτερη επένδυση που μπορεί να κάνει ο καθένας μας. Πως όμως είναι δυνατόν ένα ταξίδι να σε κάνει πλούσιο;

Μπήκε λοιπόν και ο Φλεβάρης ο χειρότερος μου μήνας μιας και περιμένω πως και πως να΄ρθει η άνοιξη (δεν αντέχω άλλο τα πλεκτά και τις μπότες αλήθεια) και γι αυτό αναπολώ τα ταξίδια που έχω κάνει και τις ξεχωριστές εμπειρίες που μου έχουν προσφέρει. Η περσινή χρονιά μου ήταν γεμάτη ταξίδια τα οποία έπαιξαν καθοριστικό ρόλο στον τρόπο που σκέφτομαι, στις γνωριμίες μου, στους φόβους μου και σε άλλα χίλια πράγματα που ούτε καν μπορούσα να φανταστώ.

Όπως έχει πει και ο αγαπητός Dalai Lama:«once a year go someplace, you΄ve never been before».Μ΄αυτό το motto και με στόχο την συλλογή όσο γίνεται περισσότερων αναμνήσεων ταξίδεψα για πρώτη φορά στο εξωτερικό,και συγκεκριμένα στην Κοπεγχάγη,γεγονός που αποτέλεσε πραγματικά μια φοβερή εμπειρία.Οι διαφορές που αφορούν την κουλτούρα, η ιδιαίτερη αρχιτεκτονική των κτιρίων τους, ο τρόπος ζωής τους, οι φάτσες των ανθρώπων,η ευγένεια τους μαζί με την επιβολή των ορίων που τους διέπουν καθώς και το ασφαλές περιβάλλον διαβίωσης τους εντυπώθηκαν στο νου μου και μ΄έκαναν να σκεφτώ πόσο αυτό απέχει από την δική μου κουλτούρα. Τα υπόλοιπα ταξίδια μου ήταν στον ελλαδικό χώρο και μου πρόσφεραν γνωριμίες με υπέροχους ανθρώπους που με χαλάρωσαν απίστευτα, είδα πανέμορφα φυσικά τοπία ακόμα και στο πιο απομακρυσμένο γραφικό χωριουδάκι και φυσικά ξεπέρασα πολλούς φόβους μου. (από φόβους άλλο τίποτα,θα γράψω άπειρα άρθρα προς ανάλυση τους)

αρχείο λήψης.jpg

Ωστόσο, πέρα από το γεγονός ότι παρατηρείς τις ιδιαιτερότητες κάθε τόπου και θαυμάζεις τις φυσικές ομορφιές του υπάρχουν και σημαντικότερες εμπειρίες που αποκομίζεις μέσα από ένα ταξίδι. Καταρχήν, δεν επισκέπτομαι ποτέ κάποιο μέρος χωρίς να γνωρίζω την ιστορία του. Η ιστορία κάθε τόπου μπορεί να μου αποκαλύψει τον βαθύτερο τρόπο σκέψης και διαμόρφωσης του τρόπου ζωής κάθε λαού όπως επίσης με βοηθά να έχω μια αντικειμενική προσέγγιση για την ιστορική εξέλιξη κάθε περιοχής. (κάνω και την ξεναγό να με προτιμήσετε αν θέλετε παρέα στα ταξίδια σας) Παράλληλα, σημαντικό ρόλο παίζουν και οι άνθρωποι που θα επιλέξεις να κάνεις μαζί τους ταξίδια, οι άνθρωποι σου. Αυτοί που θα σε κάνουν να χαλαρώσεις, θα σε βγάλουν φωτογραφία σε όλα τα αξιοθέατα για να έχεις για το instagram, θα τους γκρινιάζεις χωρίς να σε νοιάζει και το πιο σημαντικό θα θυμάστε τις εμπειρίες που ζήσατε τον υπόλοιπο χρόνο και θα γελάτε! Τέλος, κάθε ταξίδι σε βγάζει από την ζώνη ασφάλειας σου και σε κάνει να ξεπεράσεις τα όρια σου κι έτσι να βρεις τον πραγματικό σου εαυτό. Ανακαλύπτεις όρια σχετικά με εσένα και το πως θες να διαμορφώσεις την ζωή σου. Η καλύτερη επένδυση για να μπείτε σ’έναν διαφορετικό τρόπο σκέψης, να απαλείψετε κάθε μορφή προκατάληψης που σας διακατέχει και να βοηθήσετε τον εαυτό σας να εξελιχθεί σε πνευματικό και κοινωνικό επίπεδο είναι,λοιπόν,τα ταξίδια!

Γι΄αυτό κλείστε τα μάτια ονειρευτείτε που θα θέλατε να είστε κι αφού μαζέψετε χρήματα μόνοι σας ή με τους ανθρώπους σας πάρτε το ρίσκο και ταξιδέψτε.(ΝΑΙ ΚΑΝΤΕ ΤΟ) Όμως εκτός από τα μέρη που πρόκειται να ανακαλύψετε, γίνετε και εξερευνητής του ίδιου σας του εαυτού και συλλέξτε όσο το δυνατόν περισσότερες εμπειρίες μπορείτε! Δημιουργήστε μια ζωή γεμάτη περιπέτειες που να ανταποκρίνεται στις προσδοκίες σας ώστε να γίνετε ολοκληρωμένοι άνθρωποι. Γιατί You Only Live Once φίλοι μου! https://www.youtube.com/watch?v=XkneDd36gTE 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΟΥ ΣΧΟΛΙΑ ΚΑΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΑ ΤΑΞΙΔΙΑ ΣΑΣ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΟΥΝ ΓΙΑ ΕΣΑΣ!ΚΙ ΕΠΕΙΔΗ ΕΧΟΥΜΕ ΑΚΟΜΗ ΧΕΙΜΩΝΑ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΞΕΦΥΓΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΙΣ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΜΑΣ ΤΑΞΙΔΕΨΤΕ ΜΕ ΤΟ ΝΟΥ  ΣΑΣ ΚΑΙ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΤΕ ΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΤΑΞΙΔΙ ΣΑΣ!ΣΑΣ ΦΙΛΩ!

d08837ddb2604a0bfc8f36ac7139a8ef

 

 

Leave a comment